👌 DLC 5

by Weekly Words and Grammar

supported by
APB
APB thumbnail
APB WORST BEAN SONG EVER Favorite track: Beans featuring Meet Me in Lavender Town, ghosthousetx, Dr. Durocher, putyournamehere, Philip Temkin of All Hail the Mustache, Anti-PizzaBoy, Starcutter, and Bean Dad E.
/
  • Digital Album
    Streaming + Download

    Includes high-quality download in MP3, FLAC and more. Paying supporters also get unlimited streaming via the free Bandcamp app.
    Purchasable with gift card

      name your price

    You own this

     

1.
We survived 2020 Or so I think But ain’t it kinda funny This year has the same kinda stink Yo, hello, it’s Unicorn Hole And Weekly Words and Grammar Back on that N-Core shit That’s right bitch, did I stammer? First there was OK, then some DLC Followed up by 2020 Here’s the new shit, get excited You will eat your dinner and you will like it
2.
Birds don't only eat oats Sometimes they drink baja blast Why won't papa love my music Like he loves pizza crust Once upon a time I ate All of grandma's pretzels So I vomited My favorite blue object isn't Earth Since the birth of meat Never drown in soup Crude and lethal just like this soap Be everything but alive Or else I will die Deep inside squeeze my gizzard Tastes broken and nasty Burglars stole knick-knacks and paddywacks The key to this heart shaped ass Anyway here's a coughing part ~cough cough cough Only don't dare to peek inside my ass Never fill that thing again
3.
A mystical being dwells within the pond Seemingly spawned from the beyond Waddling, honking, carnage let loose Simply submit, do not defy the goose There is nowhere to run There is nowhere to swim You can try to fly away but The goose gonna getcha again Hey, I like that thing that you’ve got It once was yours, but now it’s not I’ve got a knife, run for your life It once was nice, now rife with strife This world is mine You are negligible I am inevitable Carnage cut loose I am the goose
4.
LSDJ LFG 00:57
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
5.
I’ve got beans, I’ve got I love beans, we love beans I want a bean I want a bean that will take my pain away I want a bean I need a bean that will sprout up into better days Gimme protein Gimme protein that will keep my health from going astray I want a bean I want a bean that will make my soul okay I woke up with beans on my front porch Joke's on you, that's all I ever wanted Scoop em up, stick em in my pockets Put em in my PC and my power sockets Pinto, kidney, black-eyed, lima, chickpeas Fuck yeah! The best beans are the ones that grow on kitties Got a bag of Senzu from my buddy Goku That should get me through to episode 2022 Eat your greens Pinto, butter, runner beans Put them in the vaccines Everyone knows what I mean And for all those asking You can clean em, steam em, douse them in gasoline Whether you're in between sheets dreamin Or in the streets They make me stink so much that I can’t think But they taste good I can’t get enough, you wanna leave I think you should let me be with my beans I can not take it anymore My tummy is going to burst Bean soup is so d̶i̶s̶c̶u̶s̶t̶i̶n̶g̶ delicious
6.
2021 stumbled over the low bar That 2020 set, but like, not by far Reggie did give us our beloved Froggy Chair But Sora got in Smash so hold the fanfare Yahoo Answers is gone, and that hurts How will I know if I am pergert? Finally got Metroid Dread, so rad they didn’t skimp But who the hell asked for Oops All Shrimp? Facebook rebranded but still super sucks shit Nerds got their Snyder Cut but nobody watched it It still super sucks shit The gubbument They finally came clean ‘Bout what we already know Confirmed the existence Of UFOs Yo aliens, what the fuck? I’m still standing here with my thumb up I know you’re real, as you can see Why won’t you believe in me? Will next year be the much needed reboot? I guess we’ll wait and see in 2022

about

Most believed Unicorn Hole and I would give up on music during the Great Resignation, but instead we reinvented art as a medium once again. This newest DLC pack for the 👌 saga brings real LSDJ synths, vocals shrieked through a cardboard tube, and several awesome guests singin' and bleep-bloopin' their lil hearts out about beans.

credits

released December 31, 2021

All tracks by Weekly Words and Grammar and Unicorn Hole

Additional choir vocals on track 1 provided by Dr. Durocher

Beans features:

Vocals by Meet Me in Lavender Town
mmilt.bandcamp.com

Vocals by ghosthousetx
ghosthousetx.bandcamp.com

Additional synths by putyournamehere
putyournamehere.bandcamp.com

Vocals by Philip Temkin of All Hail the Mustache
allhailthemustache.bandcamp.com

Additional synths and vocals by Anti-PizzaBoy
anti-pizzaboy.bandcamp.com

Additional guitar and synth by Starcutter
starcutter.bandcamp.com

Vocals by Dr. Durocher

Vocals by Dustin E

license

all rights reserved

tags

about

Weekly Words and Grammar Columbus, Ohio

Weekly Words and Grammar is a one-man Nintendocore band

contact / help

Contact Weekly Words and Grammar

Streaming and
Download help

Shipping and returns

Report this album or account